بازاریابی شبکه ای سپاروک پخش پایدار ورود به سرزمین دانش و سلامتی
سپاروک پخش پایدار فروشگاه سپاروک
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
سپاروک بلاگ
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
آموزشی
فروش مستقیم
اقتصادی
تکنولوژی
جوانسازی
روابط سازنده
سبک زندگی سالم
سلامتی
محصولات نگهداری مو کسب و کارت را بساز
مادر ، کودک و نوزاد
۶ ویژگی مهم پوشک بچه اُبیبی

۶ ویژگی مهم پوشک بچه اُبیبی

۶ ویژگی مهم پوشک بچه اُبیبی امروزه پوشک بچه با خیال راحت روزانه توسط حدود ۹۵ درصد از والدین در سراسر جهان استفاده می شود. با وجود پیشرفت های زیادی که صنعت تولید پوشک از زمان اختراع تا کنون داشته، والدین با طیف گسترده ای از گزینه های موجود روبه رو هستند. استفاده از پوشک یک ضرورت برای نوزادان از لحظه تولد تا حدود دو سالگی است. چرخه طولانی استفاده از پوشک و مدت زمان تماس با نواحی خاصی از بدن کودک می تواند تشخیص بهترین پوشک یکبار مصرف را برای والدین کمی دشوار و دلهره آور کند‌. با این حال جای نگرانی نیست! این کاملا طبیعی است، شما در انتخاب پوشک محتاط تر عمل کنید. در اینجا چند ویژگی مهم که باید در هنگام انتخاب برند پوشک در نظر گرفته شود، وجود دارد. توجه به این ویژگی ها شما را در این انتخاب مهم راهنمایی می کند.
مجموع بازدید : 177 زمان مطالعه : 2 دقیقه و 39 ثانیه

۶ ویژگی مهم پوشک بچه اُبیبی

امروزه پوشک بچه با خیال راحت روزانه توسط حدود ۹۵ درصد از والدین در سراسر جهان استفاده می شود. با وجود پیشرفت های زیادی که صنعت تولید پوشک از زمان اختراع تا کنون داشته، والدین با طیف گسترده ای از گزینه های موجود روبه رو هستند. استفاده از پوشک یک ضرورت برای نوزادان از لحظه تولد تا حدود دو سالگی است. چرخه طولانی استفاده از پوشک و مدت زمان تماس با نواحی خاصی از بدن کودک می تواند تشخیص بهترین پوشک یکبار مصرف را برای والدین کمی دشوار و دلهره آور کند‌. با این حال جای نگرانی نیست! این کاملا طبیعی است، شما در انتخاب پوشک محتاط تر عمل کنید. در اینجا چند ویژگی مهم که باید در هنگام انتخاب برند پوشک در نظر گرفته شود، وجود دارد. توجه به این ویژگی ها شما را در این انتخاب مهم راهنمایی می کند.

ویژگی های مهم و کلیدی پوشک مناسب نوزادان

۱ . قابلیت جذب : یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب پوشک قابلیت جذب آن است. پوشک با کیفیت و قدرت جذب بالا رطوبت را با سرعت و به خوبی جذب کرده و در خود نگه می دارد. پوشک با این ویژگی زمان تماس مستقیم ادرار با پوست را کاهش داده و از ابتلای نوزاد به بثورات پوستی پوشک جلوگیری می کند. همچنین عملکرد بالای جذب رطوبت پوشک بدون گلوله شدن، می تواند موجب کاهش دفعات تعویض پوشک و به دنبال آن افزایش بهبود کیفیت خواب نوزاد شود.

۲  . قابلیت تنفس و نرمی : قابلیت تنفس بسیار مهم است، زیرا منافذ پوست نوزاد بسیار کوچکتر از بزرگسالان است، اما میزان تعریق آن خیلی کمتر از بزرگسالان نیست. پوشک‌هایی نازک با قابلیت تنفس خوب نواحی تحت پوشش پوشک را در محیطی راحت و خشک نگه می‌دارند، که این می‌تواند از مشکلاتی مانند جوش‌ها و راش های پوستی جلوگیری کند. پوست کودک شما ظریف و حساس است پس اطمینان حاصل نمایید پوشک از مواد نرم و قابل تنفس ساخته شده است. علاوه بر این استفاده از پوشک با لایه بیرونی نرم و دارای قابلیت تنفس موجب گردش بهتر جریان هوا و خروج  رطوبت هوای گرم هنگام تخلیه می گردد.

۳. قابلیت کشش پذیری : یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب پوشک مناسب کشش پذیری است. پوشک بچه باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا به راحتی و بدون ایجاد سفتی بر روی پوست قرار گیرد. اکثر پوشک ها بدین منظور با کمربند الاستیک طراحی شده اند که به جلوگیری از نشتی هم کمک می کند. با در نظر گرفتن اندازه متناسب، پوشک مناسب باید به اندازه کافی نرم و انعطاف پذیر باشد تا هیچ گونه چین و ردی روی پوست ایجاد نکند.

۴ . تناسب اندازه و وزن : اندازه بدن و وزن نوزاد شما اولین چیزی است که باید بدانید. شما می توانید پوشک های سایز ۰ موجود در بازار را انتخاب کنید که به طور خاص برای نوزادان در بدو تولد طراحی شده اند. به طور معمول، یک نماد واضح بر روی بسته پوشک وجود دارد که معیار تعیین اندازه برحسب وزن را نشان می دهد. اگر پوشک خیلی بزرگ باشد، ممکن است باعث نشتی و اگر خیلی کوچک، ممکن است باعث ناراحتی کودک شما شود. اندازه پوشک برای نوزادان بسته به وزن آنها متفاوت است، بنابراین بهتر است نوزاد خود را قبل از خرید پوشک وزن کنید. او هر چند ماه یکبار به پوشک‌هایی با سایز بزرگتر نیاز دارد. در صورتی که پوشک برای کودک شما خیلی تنگ شده است، سایز بعدی را انتخاب کنید.

۵ . زبانه‌های قابل استفاده مجدد و قابل تنظیم: وقتی می‌خواهید سریع نگاه کنید تا ببینید آیا کودک خیس شده است، این زبانه ها به کار می آیند. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا بهترین تناسب را داشته باشید.

۶ . سازگاری با محیط زیست :  نوزادان به پوشک های زیادی( حدود دو تا سه هزار پوشک تنها در سال اول) نیاز دارند. این پوشک های کثیف در سطل زباله قرار می گیرند. در حالی که ممکن است این عامل برای همه اولویت اصلی نباشد ولیکن گزینه های سازگار با محیط زیست ارزش در نظر گرفتن دارند.

سخن آخر

انتخاب پوشک مناسب برای نوزاد تنها یکی از تصمیمات مهمی است که والدین جدید باید اتخاذ کنند. یک انتخاب هوشمندانه و دقیق، راحتی و رعایت موازین خاص بهداشتی را از سوی والدین برای نوزادشان تضمین می کند. برند معتبر “OBABY” نیز در تولید پوشک بچه با ویژگی های برشمرده شده در مطالعه حاضر از ابتدای تولد، در این انتخاب مهم همراه والدین عزیز خواهد بود.