بازاریابی شبکه ای سپاروک پخش پایدار ورود به سرزمین دانش و سلامتی
سپاروک پخش پایدار فروشگاه سپاروک
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
سپاروک بلاگ
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
آموزشی
فروش مستقیم
اقتصادی
تکنولوژی
جوانسازی
روابط سازنده
سبک زندگی سالم
سلامتی
محصولات نگهداری مو کسب و کارت را بساز
مادر ، کودک و نوزاد
آسیب های پودر لباس به پوست دست

آسیب های پودر لباس به پوست دست

رابطه بین پودر لباسشویی و آسیب پوستی بزرگترین مشکل پودر لباسشویی برای پوست چرا شوینده های مایع نسبت به پودر لباسشویی برای استفاده مناسبتر هستند؟
مجموع بازدید : 184 زمان مطالعه : 1 دقیقه و 48 ثانیه
اصول لباسشویی

آسیب های پودر لباس به پوست دست

پودر لباسشویی و آسیب پوستی

رابطه بین پودر لباسشویی و آسیب پوستی

پوست از بدن در برابر انواع خطرات مانند: اشعه های خورشید، میکروب ها، سموم و سایر مواد مضر محافظت می کند. پوست می تواند اطلاعات زیادی در مورد سلامتی به شما بدهد به همین خاطر محافظت از آن امری ضروری است. از آنجایی که مواد شوینده لباسشویی می‌توانند بر سلامت پوست تاثیرگذار باشند، انتخاب مناسب ترین نوع ماده شوینده لباسشویی اهمیت بسیاری دارد. حقیقت این است که اغلب شوینده های معمولی پودری حاوی میزان زیادی از ترکیبات شیمیایی سخت و خشن هستند. این ترکیبات شیمیایی اثرات جانبی مضری بر سلامت پوست می گذارند و موجب حساسیت های پوستی می شوند. همچنین به لباس ها نیز آسیب می رسانند و آن ها را رنگ رو رفته و فرسوده می کنند.

 بزرگترین مشکل پودر لباسشویی برای پوست 

 شاید بزرگترین مشکل پودرهای لباسشویی این است که آنها از قبل حل نشده اند. بقایای آنان به راحتی بر روی لباس باقی می مانند و این می تواند منجر به تحریک پوست و آلرژی شود. پوست به مانند اسفنج هر چیزی را که با آن در تماس باشد، جذب می‌کند. این مواد شیمیایی به جا مانده بر روی لباس می توانند چربی طبیعی را از پوست دور کنند و باعث ایجاد مشکلات مختلفی از تحریک خفیف تا واکنش های آلرژیک شدید شوند. اما نگران نباشید! شما می توانید با جایگزین کردن مایع لباسشویی که با ترکیبات شیمیایی کمتر و ملایم فرموله شده اند تا حد بسیار زیادی از آلرژی و حساسیت های پوستی در امان بمانید.

 چرا شوینده های مایع نسبت به پودر لباسشویی برای استفاده مناسبتر هستند؟ 

شوینده‌های مایع راحت‌تر در آب حل می‌شوند، به همین دلیل هرگونه باقیمانده احتمالی از شستشوی ناکافی را کاهش می دهند. بر خلاف مواد شوینده پودری که می تواند با‌ وجود دمای بالا روی لباس ها باقیمانده برجای بگذارند و موجب حساسیت های پوستی شوند، شوینده لباسشویی مایع حتی در دمای پایین، به راحتی در آب سرد حل می شوند. به همین دلیل پس از شستشو اثری از آن روی الیاف لباس باقی نمی ماند. این خود علاوه بر محافظت از الیاف، موجب محافظت از پوست شما خواهد شد

شستن لباس با دست وقت گیر اما کم هزینه و کم خطر میباشد و لباسها مدت بیشتری می توانند سالم بمانند؛ مخصوصا البسه های توری و پشمی که در ماشین های لباسشویی آسیب های جدی می‌بینند. می دانیم که شوینده های پودری به پوست دست و لباسهایمان آسیب می زنند. بنابراین بهترین گزینه مایع های لباسشویی است که مخصوص استفاده با دست ساخته شده اند مانند مایع لباسشویی دستی راپیدو که اولین مایع لباسشویی دستی در ایران است و می توان با خیال راحت از آن استفاده کرد.