بازاریابی شبکه ای سپاروک پخش پایدار ورود به سرزمین دانش و سلامتی
سپاروک پخش پایدار فروشگاه سپاروک
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
سپاروک بلاگ
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
آموزشی
فروش مستقیم
اقتصادی
تکنولوژی
جوانسازی
روابط سازنده
سبک زندگی سالم
سلامتی
محصولات نگهداری مو کسب و کارت را بساز
مادر ، کودک و نوزاد
کاربردهای متفاوت چای برای پوست ومو

کاربردهای متفاوت چای برای پوست ومو

کاربردهای متفاوت چای برای پوست ومو چای را دم کرده و بگذارید سرد شود، آن وقت می توانید کارهای عجیبی را با آن انجام دهید.
مجموع بازدید : 350 زمان مطالعه : 1 دقیقه و 7 ثانیه

کاربردهای متفاوت چای برای پوست ومو

چای را دم کرده و بگذارید سرد شود، آن وقت می توانید کارهای عجیبی را با آن انجام دهید.

 

چای علاوه بر رفع تشنگی خواص بسیار دیگری نیز برای شما دارد

درست کردن ماسک صورت

چای سبز برای این کار عالی است. چای را مطابق روش معمول همیشگی دم کنید ( به ازای هر فنجان آب یک چای کیسه ای ) و بگذارید سرد شود. سپس پس‌ از آنکه صبح صورت خود را شستید برای طراوت پوست چای سرد شده را روی آن بزنید. به جای این کار شما همچنین می‌توانید از یک ماسک صورت بخار استفاده کنید.

آب داغ را در یک کاسه ریخته و برگ های چای سبز را به آن اضافه کنید. ( برای کاسه ای که دو فنجان آب در آن ریخته اید یک قاشق غذاخوری برگ چای کافی است ) اجازه دهید چای برای چند دقیقه در آب بماند. سپس یک پارچه روی سرتان کشیده و صورتتان را بالای کاسه ی پر بخار نگه دارید. حوله مانع خروج بخار می‌شود، در نتیجه بخارها در اطراف صورت شما حرکت می‌کنند.

رفع خستگی چشم

دو فنجان هم اندازه چای آماده کنید، به دو چای کیسه ای نیاز خواهید داشت. چای های کیسه ای را در یخچال بگذارید تا سرد شوند. سپس آن ها را از یخچال خارج کرده و بگذارید آب اضافی شان خالی شود. در نتیجه آب روی صورت شما جاری نخواهد شد. روی هر چشم خود یکی از چای های کیسه ای را گذاشته و اجازه دهید برای 15 دقیقه بماند. سپس چای را برداشته و صورتتان را با آب سرد بشویید. حالا از شادابی چشم های خود لذت ببرید.

آبکشی مو

چای را دم کرده و بگذارید سرد شود. سپس آن را روی موهای خود بریزید. موهای شما براق و سالم خواهند شد. برخی افراد آبکشی مو با چای سیاه را دوست دارند. دلیل آن رنگ بیشتر چای سیاه و پیشگیری آن از ریزش مو است.