بازاریابی شبکه ای سپاروک پخش پایدار ورود به سرزمین دانش و سلامتی
سپاروک پخش پایدار فروشگاه سپاروک
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
سپاروک بلاگ
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
آموزشی
فروش مستقیم
اقتصادی
تکنولوژی
جوانسازی
روابط سازنده
سبک زندگی سالم
سلامتی
محصولات نگهداری مو کسب و کارت را بساز
مادر ، کودک و نوزاد
روغن صورت 35 'گرمی هونلی Face Oil Heavenly

روغن صورت 35 'گرمی هونلی Face Oil Heavenly

روغن صورت 35 'گرمی هونلی Face Oil Heavenly
مجموع بازدید : 381 زمان مطالعه : 2 دقیقه و 1 ثانیه

روغن صورت هونلی
بدن یک سیستم داخلی برای رطوبت رسانی دارد ولی این رطوبت همیشه به اندازه کافی مخصوصا با افزایش سن فراهم نمی شود و بسیاری از افراد با معضل خشکی پوست درگیر هستند، به همین دلیل بسیاری به سمت استفاده از رطوبت رسان های خارجی و موضعی می روند. یکــی از رطوبت رسان هایی که باید توجه ویژه ای به آن داشت اسکوالن Squalane می باشد که مشابه روغن های طبیعی خود پوست می باشد و مانند آن ها عمل می کند و یک نرم کنندگی عالی ایجاد می کند. همچنین یک آنتی اکسیدان طبیعی و سم زدای بسیار قوی می باشد. اسکوالن نشانه های پیری پوست را به تاخیر می اندازد و در واقع روند پیری را آهسته می کند.
بهتر است بدانیم آنتی اکسیدان های موجود در این روغن ها و کرم ها با خطرات پوستی و رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و همچنین روند سرعتی ایجاد چین و چروک را کنترل کرده و کاهش می دهند.
اسکوالن علی رغم این که یک روغن می باشد ولی بسیار سبک و غیر کمدوژنیک (non comedogenic) می باشد و این به این معناست که منافذ پوست را مسدود نمی کند بنابراین جایگزین مناسبی برای سایر روغن هایی که خیلی سنگین و چرب هستند، می باشد.
اسکوالن در پوست نفوذ می کند و پوست را در سطح سلولی بهبود می دهد اما احساس سنگینی روی پوست ندارد این ماده اثر ضدالتهابی دارد و به همین دلیل قرمزی و تورم را کاهش می دهد و با توجه به این خاصیت می توان مشکلات التهابی پوست را تسکین داد.
پوست خشک یک علامت از حالت پوست می باشد که اسکوالن با نگه داشتن رطوبت پوست، رطوبت رسانی را تقویت کرده و خشکی را کاهش میدهد.
واما هر محصول مراقبت از پوستی ممکن است خطر حساسیت و آلرژیک داشته باشد، حتی محصولاتی که کاملا ایمن می باشند بنابراین وقتی برای بار اول اسکوالن را می خواهید استفاده کنید حتما بر روی یک ناحیه مثل بازو تست کنید پس از کسب اطمینان از نداشتن حساسیت از آن استفاده کنید. واکنش های آلرژیک مثل: خارش، قرمزی و تورم.
باید حتما در نظر داشت با اینکه اسکوالن منافذ پوست را مسدود نمی کند ولی چربی و آلودگی ها و سلول های مرده ی پوست و باکتری ها پوست را مسدود می کنند بنابراین قبل از استفاده از اسکوالن بر روی پوست صـــورت باید از محصـــولات پاک کننده استفاده شود و پوســت تمیز شود و همین طــور لایه برداری حداقل هفته ای یک بار برای برداشتن سلول های مرده ی پوست انجام شود.
Ingredients
Squalane, Iso Propyl Myristate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E Acetate), Caprilic Capric triglyceride, perfume.

ترکیبات
اسکوالن، ایزوپروپیل میریستات، روغـن بادام شــیرین، توکــــوفرول استات (ویتامین ای استات)، کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی.

نحوه استفاده
قبل از استفاده از محصــول بر روی پوست صورت، با محصـولات شوینده پوست شسته شده و تمیز شود، سپس چند قطره (2 الی 3 قطره) از محصول را بر روی پوست ریخته و ماساژ دهید تا جذب شود.

هشدار
قبل از استفاده بر روی پوست صورت مقداری از روغن را بر روی ناحیه ای از بازو تست کنید در صورت نداشتن علائمی مثل خارش و قرمزی و سوزش بر روی پوست صورت استفاده شود. در صـــورت مشاهده حساسیت مثل قرمـــزی از مصرف کردن محصـول خودداری کنید.

نحوه نگهداری
کاملا به دور از نور نگهــداری شـــود
در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.