بازاریابی شبکه ای سپاروک پخش پایدار ورود به سرزمین دانش و سلامتی
سپاروک پخش پایدار فروشگاه سپاروک
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
سپاروک بلاگ
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
آموزشی
فروش مستقیم
اقتصادی
تکنولوژی
جوانسازی
روابط سازنده
سبک زندگی سالم
سلامتی
محصولات نگهداری مو کسب و کارت را بساز
مادر ، کودک و نوزاد
داستان هدیه ای برای بانوان عزیزمون

داستان هدیه ای برای بانوان عزیزمون

داستان هدیه ای برای بانوان عزیزمون
مجموع بازدید : 260 زمان مطالعه : 1 دقیقه و 9 ثانیه

داستان هدیه ای برای بانوان عزیزمون

دنیا پر از زنان شگفت‌انگیزی هست که اهمیت خودشون رو درک کردن و ردی از خودشون بر جهان به‌جای گذاشتن. ما در طول زندگی با زنان زیادی روبه‌ رو می‌شویم، اما فقط تعدادی از اونا ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. تابه‌حال رفتار زنی شما را شگفت‌زده نکرده ؟

 

روز 4 آذر یا 25 نوامبر چه روزیه و یاد آوری مهم به خانوما!

4 آذر، روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان هست، نکته ی مهمی که وجود داره اینه که قبل از هر کسی، خود خانوما بدونن که خودشون باید با خودشون بدون خشونت و با احترام و عشق رفتار کنن! اون زمانه ، که جهان هم با ما همینطور خواهد بود. از امروز لازمه که به خودت بها بدی! هر زمانی که خودت رو نادیده میگیری، قطعا نسبت به خودت با عشق و احترام رفتار نکردی!

 

30 آبان تا 4 آذر در سپاروک چه خبره؟

این 5 روز بهترین زمان برای تمرین عشق و خود دوستیه. از امروز کاری برای خودت کن. هدیه ای به خودت با عشق بده، وقتی به خودت اختصاص بده برای تقویت روحیه کمی به ظاهرت برس. چون حال خوب تو به عنوان یه خانم و تقویت روحیه ت روی بقیه افراد هم تاثیر میذاره! خبر خوب اینه که هر خانومی از امروز، 30 آبان تا 4 آذر1401 ، فاکتور سفارش داشته باشه، روی سفارش گیفت (هدیه) خوشگل نوار بهداشتی (4 عددی) داخل کیفی میگیری! راستی مهم نیست چند تا سفارش داشته باشی چون برای هر سفارش اینطوریه ! پس مشتریهای خانومت را هم سورپرایز کن !

 

پس این فرصت رو از دست نده:

همین الان از قسمت فروشگاه سایت خرید خودت و مشتریانت رو ثبت کن و همراه هر فاکتور خریدهاتون، هدیه خوشگل نوار بهداشتی (4 عددی) داخل کیفی رو بگیر!داستان هدیه ئی برای بانوان عزیزمون