بازاریابی شبکه ای سپاروک پخش پایدار ورود به سرزمین دانش و سلامتی
سپاروک پخش پایدار فروشگاه سپاروک
مقالات
دسته بندی ها
برچسب ها
سپاروک بلاگ
دسته بندی ها
بازگشت به سایت
آموزشی
فروش مستقیم
اقتصادی
تکنولوژی
جوانسازی
روابط سازنده
سبک زندگی سالم
سلامتی
محصولات نگهداری مو کسب و کارت را بساز
مادر ، کودک و نوزاد
چرا آینده ی بیزینس در دستان نتورک مارکتینگ است؟

چرا آینده ی بیزینس در دستان نتورک مارکتینگ است؟

مجموع بازدید : 191 زمان مطالعه : 9 دقیقه و 15 ثانیه

چرا آینده ی بیزینس در دستان نتورک مارکتینگ است؟

 

وقتی در رابطه با بازاریابی شبکه ای و نتورک مارکتینگ صحبت می کنیم می توانیم آدم ها را به دو دسته تقسیم کنیم، افرادی که عضو یک شرکت بازاریابی شبکه ای هستند و افرادی که دوست دارند به عضویت یکی از این شرکت ها در بیایند و یا در حال تحقیق در رابطه با آن هستند. اما هر دو دسته ی این افراد یک ویژگی مشترک دارند و آن هم این است که دوست دارند بدانند که عضویت در یک شرکت نتورک مارکتینگ چه اهمیتی دارد و چرا در قرن جدید حضور در یک چنین بیزینس هایی ضرورت دارد.
قبل از این که به ادامه ی این بحث و بررسی دلایل آینده دار بودن مدل تجاری بازاریابی شبکه ای بپردازیم اجازه بدهید به کسانی که به تازگی به عضویت یکی از این شرکت های نتورک مارکتینگ در آمده اند و بازاریابان تازه کاری هستند که به دنبال آینده ی درخشان و دستیابی به رویاهای شان هستند خیر مقدم و خوش آمد بگوییم و به آن ها این اطمینان را بدهیم که راه درستی را انتخاب کرده اند. ما به شدت بر این باوریم که عضویت در یک شرکت بازاریابی شبکه ای یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که در وضعیت فعلی جامعه و دنیای رو به رشد تجاری می توانید انجام بدهید. البته این تنها باور ما نیست و بسیاری از افراد سیاسی و اقتصاد دان های بزرگ دنیا مثل ریاست جمهوری امریکا، آقای دونالد ترامپ نیز گفته ی ما را قبول دارند و آن را تائید می کنند. در واقع آن ها نیز باور دارند که بهترین سرمایه گذاری فعلی، صرف وقت و هزینه برروی کار بازاریابی شبکه است. اما دلیل این همه تائید و تمجید از این مدل تجاری چی است؟ چرا اقتصاددان های بزرگی مثل دونالد ترامپ باید رسما از یک مدل تجاری طرفداری کنند و آن را تائید کنند؟

 بازاریابی شبکه ای

ما می خواهیم 15 دلیل محکم و قانع کننده برای شما بیاوریم تا با خواندن آن ها بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید. پس در ادامه با ما باشید...

 

فهرست مطالب


رویاهای تان را زندگی کنید
دوست دارید هر سال درآمدتان دو برابر بشود؟
بازاریابی شبکه ای یعنی رسیدن به استقلال و آزادی مالی واقعی
کار اینترنتی داشته باشید
ثروتمندانه زندگی کنید
رشد جمعیت به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد
امنیت شغلی داشته باشید
بازنشسته ی ثروتمند یا بازنشسته ی فقیر...انتخاب با شما است
دوست دارید زمان بازنشستگی تان را خودتان مشخص کنید؟
زندگی تان را با بدهی شروع نکنید
استفاده کمتر از محصولات شیمیایی
دوست دارید سرمایه تان سرمایه تولید کند؟
حس ارزشمندی بیشتر
مدل 5-9 دیگر قدیمی شده است!
توصیه ی اقتصاددان های بزرگ
بیشتر بدانید
منابع

 

قبل از بررسی دلایل باید به شما بگوییم که همان طور که در مقاله ی "نتورک مارکتینگ چیست؟" توضیح داده شد، موفقیت در بازاریابی شبکه ای نیز مانند هر شغل و تجارت دیگری نیاز به صرف زمان، تلاش و انرژی دارد و درآمد شما را هدف تان و میزان تلاش تان مشخص می کند. در واقع شما می توانید در این راه هم اهداف بزرگ و درآمدهای کلان برای خودتان در نظر بگیرید و هم اهداف کوچک و کوتاه مدت، اما چیزی که مهم است آن است که شما باید نسبت به بزرگی هدف تان برای رسیدن به آن تلاش کنید و قرار نیست بازاریابی شبکه ای برای شما معجزه ای انجام دهد. این مدل آزادی عمل به شما می دهد تا خودتان هدف تان، تایم کاری تان، میزان تلاش تان، شیوه ی عملکردتان و در نهایت درآمدتان را مشخص کنید.

بیاید یکم به عقب برگردیم تا بتوانیم بهتر به بررسی این موضوع بپردازیم. آینده ی بازاریابی شبکه ای
به 2000 سال گذشته ی تاریخ بشریت "عصر کشاورزی" می گویند، در این دوره همه چیز به کشت و مزرعه داری و کشاورزی مربوط می شد و به اصطلاح می شود گفت که دنیا دست کسانی بود که صاحب مزارع و زمین های کشاورزی بودند.
قرن بیستم به عصر جدیدی رسیدیم به اسم "عصر صنعت"، توی این عصر دور برروی دست کارخانه داران و صاحبان شرکت های بزرگ بود و کل اقتصاد دنیا را این افراد مشخص می کردند.
اما عصر جدید "عصر اطلاعات" است، توی این عصر جدید دیگر کارهای تجاری سنتی قدیم جوابگو نیستند و شرکت های بزرگ اطلاعاتی مثل گوگل، توئیتر و فیسبوک هستند که حرف اول را می زنند. خب وظیفه ی من و شمای نویی چی است در این راه؟ ما باید چه کاری انجام بدهیم که از آن ها عقب نمانیم و بتوانیم توی این عصر گلیم خودمان را از آب بکشیم بیرون؟ وظیفه ی ما این است که تجارتی را انتخاب کنیم که قابلیت وفق پذیری با تغییرات حاصل از این عصر را داشته باشد و بتواند توی این موج تحولات ما را به جلو بکشاند.

 

بازاریابی شبکه ای پاروی شما برای حرکت در مسیر رو به جلو در عصر اطلاعات و موج تحولات حاصل از آن خواهد بود.

 

بازاریابی شبکه ای و عضویت در آن یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که می توانید در این عصر انجام بدهید، اما با هم ببینیم که دلیل این گفته ی ما چیست؟

 

15 دلیل آنکه به زودی بازاریابی شبکه ای تبدیل به بیزینس اصلی قرن 21ام خواهد شد

 


آینده ی بازاریابی شبکه ای چه خواهد شد؟1- رویاهای خودتان را زندگی کنید

بیاید با یک سوال این موضوع را مشخص کنیم، توی محل کار فعلی شما و با کاری که شما انجام می دهید چه دارایی را بدست می آورید؟ سود اصلی کار شما عاید چه کسی می شود؟ درست است، رئیس شرکت تان. ناراحت نشوید اما واقعیت این است که کارمندی و کار کردن به این شکل فقط به معنای این است که شما دارید روزی 8 ساعت برای تحقق رویاهای فرد دیگری تلاش می کنید. شما درآمد مشخصی کسب می کنید، مالیات پرداخت می کنید و در عوض برای رئیس تان ثروت می سازید. در بازاریابی شبکه ای نتیجه ی تلاش تان تماما عاید خودتان می شود و فقط برای دست یابی به رویاهای خودتان تلاش می کنید، در این راه موفقیت شما همراستا با موفقیت دیگران است و همه در کنار هم قرار می گیرید.


2- دوست دارید هر سال درآمدتان دو برابر بشود؟

در حال حاضر و با کارکردن به عنوان یک کارمند، بسیار بعید و دور از انتظار است که بتوانید هر سال درآمدتان را دو برابر کنید. اصلا مگه می شود؟ نرخ افزایش درآمد سالیانه چیزی حدود 10 درصد است، پس این حرف تقریبا یک حرف غیرممکن است. اما راه حل چی است و چطور می توانید به این رویا دست پیدا کنید؟ جواب این سوال خیلی ساده است: عضویت در مدل تجاری بازاریابی شبکه ای و تلاش در این مسیر.

این یک واقعیت است: شما می توانید با کار در یک شرکت بازاریابی شبکه ای سالانه درآمد خودتان را دوبرابر کنید!!

 

3- بازاریابی شبکه ای یعنی رسیدن به استقلال و آزادی مالی واقعی

یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد تمایل به راه اندازی شغل خودشان را دارند این است که به لحاظ مالی به دیگری وابسته نباشند و استقلال مالی داشته باشند. در کنار این استقلال مالی بحث آزادی مالی هم وجود دارد، افراد دوست دارند بدون اینکه حتما سرکار باشند هم بتوانند درآمد کسب کنند. این دو مورد دقیقا مواردی هستند که بازاریابی شبکه ای در اختیار شما قرار می دهد، شما می توانید در این کار یک ماه به مسافرت بروید و زمانی که برگشتید به همان اندازه ی قبل و یا بیشتر درآمد داشته باشید!!

 

شاید برای تان جالب باشد:

چطور در نتورک مارکتینگ موفق شویم؟

 

4- کار اینترنتی داشته باشیدآینده ی mlm

دنیای امروز ما دنیای اینترنت است و می بینید که چقدر اینترنت همه ی کارها را آسان کرده است. شما به راحتی می توانید با اینترنت با هزاران نفر دیگر در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید و تعامل داشته باشید. پس اگر شغل تان به شکلی است که با اینترنت کاری ندارید، مطمئن باشید که طی 50 سال آتی از بین خواهد رفت. بازاریابی شبکه ای از جمله مشاغلی است که به شدت با اینترنت در ارتباط است و به روز است.

 

5- ثروتمندانه زندگی کنید

یکی از مزیت های بسیار خوب بازاریابی شبکه ای این است که این شغل به شما اجازه می دهد تا هم خودتان و هم اطرافیان تان در بسیاری از جهات پیشرفت کنید، برای موفقیت همدیگر تلاش کنید و باهم موفقیت های تان را جشن بگیرید. توی این شغل هیچ کسی رقیب دیگری نیست و همه با هم و در کنار هم برای رسیدن به اهداف شان تلاش می کنند. شما می توانید تو این مسیر با روزانه 4 ساعت تلاش واقعی ماهانه 100 هزار پوند درآمد داشته باشد و خیلی راحت ثروتمند بشوید.

6- رشد جمعیت به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

همان طور که می دانید در حال حاضر جمعیت جهان بصورت تصاعدی در حال رشد است، با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید از رشد جمعیت با خبر بشوید. خب این موضوع برای بسیاری از کسب و کارها و کارمندان خطرناک است چرا که افرادی روز به روز به جمعیت اضافه می شوند که می توانند جایگزین آن ها در این کار بشوند. اما خبر خوب این است که شما در بازاریابی شبکه ای نه تنها از رشد جمعیت ناراحت نمی شوید بلکه خوشحال هم می شوید و در واقع این رشد جمعیت می تواند به رونق کسب و کار شما کمک هم بکند.

 

پلن درآمدزایی شرکت سپاروک پخش پایدار


7- امنیت شغلی داشته باشید

یکی از دلایل وابستگی افراد به یک شغل امنیت شغلی است. معمولا افراد از اینکه جایی کار کنند که امنیت شغلی دارند آنجا لذت میبرند. اما امروزه می بینیم که بدلیل رشد فزاینده ی نیروی کار این امنیت شغلی بطور کامل از بین رفته و هرلحظه ممکن است یک کارمند شغلش را از دست بدهد. چاره چی است؟ چاره ی این کار آن است که مشاغلی را انتخاب کنیم که مثل بازاریابی شبکه ای باشند، به کسی وابسته نباشند و موفقیت دیگران در راستای موفقیت یک فرد باشد. در بازاریابی شبکه ای هیچ کسی به جز خودتان نمی تواند شما را کنترل کند، استخدام کند و یا اخراج کند.


8- بازنشسته ی ثروتمند یا بازنشسته ی فقیر...انتخاب با شما است

در شرایط کنونی جامعه می بینیم که حقوق بازنشستگی دیگر کفاف یک زندگی عادی و معمولی را هم نمی دهد و فرد نیاز دارد تا بعد از بازنشستگی نیز همچنان به کار کردن ادامه بدهد. اما یک راه دیگر هم وجود دارد، در کنار کار عادی تان بازاریابی شبکه ای را هم انجام بدهید. این کار باعث می شود تا شما برای سالیان طولانی برای خودتان سرمایه گذاری کنید و در نهایت هر زمان که خواستید دست از تلاش بکشید اما همچنان درآمد خوبی داشته باشید و روزی تبدیل به یک بازنشسته ی ثروتمند شوید.

نتورک مارکتینگ


9- دوست دارید زمان بازنشستگی تان را خودتان مشخص کنید؟

در حالت عادی یک فرد بعد از 30 سال کار کردن بازنشسته می شود اما چه دلیلی دارد دیگران بخواهند زمان بازنشستگی ما را تعیین کنند؟ الان عصر اطلاعات است عصر اجبار و صنعت که نیست!! شاید یک نفر دوست داشته باشد بعد از 3 الی 4 سال بازنشسته بشود و دیگر کار نکند یا یک نفر دیگر دوست داشته باشد 50 سال بعد هم کاری کند. این دقیقا یکی از آپشن هایی است که بازاریابی شبکه ای در اختیار شما قرار می دهد. در نتورک مارکتینگ زمان بازنشستگی تان را خودتان تعیین می کنید.


10- زندگی تان را با بدهی شروع نکنید

امروزه می بینیم که ساده ترین کارها مثل درس خواندن هم هزینه بر است و برای آنکه یک دانشجو بتواند از پس خرج و مخارج روزانه اش بربیاد یا باید وام بگیرد و یا اینکه این پول را از شخص دیگری قرض کند. اما چرا این پول را خودش بدست نیاورد تا نه احتیاجی به قرض کردن داشته باشد و نه نگرانی های مربوط به وام؟ یک دانشجو می تواند خیلی راحت و بصورت پاره وقت به عنوان یک بازاریاب شبکه ای مشغول به فعالیت بشود، درآمد کسب کند و برای آینده اش هم برنامه ریزی و سرمایه گذاری کند.


11- استفاده کمتر از محصولات شیمیایی

در حال حاضر از هر محصولی که در بازار است بخواهیم استفاده کنیم می بینیم که سرشار از مواد شیمیایی است اما خوشبختانه این موضوع با حضور شرکت های بازاریابی که محصولات ارگانیکی را تولید می کنند، حل شده و در حال حاضر می توانید از محصولاتی استفاده کنید که فاقد مواد شیمیایی هستند. پس حضور در این شرکت ها ضمن کمک به خود شما می تواند به مشتریان شما هم منفعت برساند و این کار یک کار کاملا برنده-برنده است.


12- دوست دارید سرمایه تان سرمایه تولید کند؟

در مدل بازاریابی شبکه ای شما پس از مدتی کار کردن می توانید یک تیم تشکیل بدهید که این تیم بصورت اتومات توسعه پیدا کند و درآمد زایی کند. به این شکل شما بعد از مدتی می توانید دیگر کار نکنید!! بله درست شنیدید، می توانید اصلا کار نکنید و درآمد خوبی داشته باشید که روز به روز هم بیشتر می شود. این یعنی همان قدرت اهرمی بازاریابی شبکه ای.


13- حس ارزشمندی بیشترآینده ی بازاریابی ارجاعی

در کارهای عادی معمولا کار شما به عنوان وظیفه تان در نظر گرفته می شود و هیچ قدردانی از شما انجام نمی شود مگر در موارد خاص. اما بازاریابی شبکه ای دقیقا جایی است که شما به خاطر کوچک ترین پیشرفت های تان مورد تشویق قرار می گیرید و همه از موفقیت شما خوشحال می شوند.



14- مدل 5-9 دیگر قدیمی شده است!

در مدل های تجاری رئیس و مرئوسی هرچقدر شما درآمد بیشتری دریافت کنید، رئیس شما درآمد کمتری خواهد داشت و به همین علت هم هست که افزایش حقوق ها در این مدل بسیار کم است. اما در مدل تجاری بازاریابی شبکه ای هرچقدر شما درآمد بیشتری داشته باشید، بالاسری شما هم درآمد بیشتری خواهد داشت و این معیار کار در دنیای امروزی است. یک پیروزی برد-برد که در آن همه خشنود هستند.


15- توصیه ی اقتصاددان های بزرگ

ویژگی مشترک این افراد و افراد دیگری چون استفن کاوی ، جیم روون و تی هارو اکر و بسیاری دیگر در این است که همه ی این افراد تجار و اقتصاد دان های بزرگی هستند که همگی در عرصه ی بازاریابی شبکه ای فعالیت می کنند. مشخص است که در هر راهی استفاده از تجارب افراد بزرگ می تواند به ما کمک کند و نقشه ی راه ما باشد. راه تجارت و بیزینس هم از این موضوع مجزا نیست.

دوست دارید یک بازاریاب شبکه ای بشوید؟
از اینجا شروع کنید

 


بیشتر بدانید:

چطور در نتورک مارکتینگ موفق شویم؟

چرا نتورک مارکتینگ انتخاب مناسبی است؟

نتورک مارکتینگ چیست؟

چرا نتورک مارکتینگ آینده ی درخشانی خواهد داشت؟

اینفوگرافیک نتورک مارکتینگ

 


منابع:


https://www.networkmarketinghq.co.uk
https://www.selfgrowth.com
https://www.networkmarketinghq.co.uk
https://www.investopedia.com
https://mlmfastforward.com